ضمانت بازگشت وجه محصولات

روزی از یک برند معتبر به صورت اینترنتی سفارش خرید یک دست کت و شلوار به همراه پیراهن را دادم. سایز بندی را چک کرده بودم و تقریباً مطمئن بودم که با سایز اندام من هم خوانی دارد. خودم را در آن کت و شلوار بی نظیر تصور می‌کردم. بعد از ثبت سفارش و پرداخت وجه و بعد از گذشت چند روز بسته ارسالی ام به دستم رسید. شب که به منزل آمدم با باز کردن کاور ناگهان جا خوردم. حتی با یک نگاه ساده هم می‌شد فهمید که آن کت و شلوار قرار است به تن من زار بزند. و حقیقت هم همین بود. انگار برای چند سایز بزرگتر از من دوخته شده بود.

وقتی به بررسی عاملی که منجر شده بود این اتفاق برایم بیفتد پرداختم، متوجه شدم که سایز بندی برند ها با هم متفاوت است و ممکن است اندازه ي small یک برند با اندازه های سایز large برند دیگر یکسان باشد و من باید اندازه ها را چک می کردم نه سايزبندي را. که این کار را انجام نداده بودم. با اطمینان از اینکه پولم را برای خرید این کت و شلوار آن هم از یک برند گران هدر داده ام ایمیلی را به نشاني دفتر فروش آن برند ارسال کرده و درخواست تعویض آن را دادم.

البته اصلا امیدی به قبول این درخواست از جانب آنها نداشتم. حدود یک هفته بعد در حالی که در راه کارخانه بودم به تماسی پاسخ دادم. دفتر خدمات پس از فروش آن برند با من تماس گرفته بود تا درباره نحوه بازگرداندن کت و شلوار و مبلغ آن به حساب با من صحبت کند. در طول مکالمه احساس تعجب داشتم. فکر نمی‌کردم که چنین خدماتی در ايران هم وجود داشته باشد در هر حال من آن کت و شلوار را در نهایت احترام بازپس فرستادم اما درخواست عودت وجه ندادم و همان کت و شلوار را در سایز کوچکتری که برای من مناسب بود سفارش دادم. این اتفاق خاطره خوبی را برای من رقم زد و باعث ماندگاری نام آن برند در ذهن من شد و من قطعاً باز هم از آنها در نهایت اعتماد خرید خواهم داشت.

چرا محصولات ما گارانتی بازگشت وجه دارد؟

خاطره بالا را از زبان دکتر محمدی نژاد برایتان نقل کردیم. از آنجا که ما نیز به کیفیت و کارایی محصولاتی که برای فروش ارائه می‌کنیم اعتماد صد در صد داریم این امکان را برای تمام خریداران این محصولات فراهم کرده‌ایم تا در صورتی که از محصولاتي كه از ما خریداری کرده‌اند رضایت نداشتند وجه محصول خريداري شده را به صورت كامل باز پس بگيرند.

روش های ثبت درخواست بازگشت وجه

۱- از طریق پشتیبانی تیم متفاوط باشید. عنوان درخواست بازگشت وجه محصول خريداري شده. نام و نام خانوادگي، محصول خريداري شده، تاريخ خريد، شماره پيگيري رسيد پرداختي، دليل درخواست(اختياري) را به واتساپ شماره 09050871272 ارسال كنند.
۲- تكميل فرم ثبت درخواست بازگشت وجه محصول

فرم ضمانت بازگشت وجه محصول

دلایل درخواست وجه محصولات

هیچ ایرادی ندارد. حتما برای این کار دلیلی داشته اید. اما اگر آن دلیل را با ما مطرح کنید ما سعی می‌کنیم تا آن نقص را برطرف کرده و از روز قبل بهتر شویم. ضمانت بازگشت وجه محصولات تا ۱۰۰ روز پس از خرید می باشد.
نکته دیگری که وجود دارد این است که شما لازم نیست محصولات خریداری شده تان را به ما باز گردانید و یا لینکی را که برایتان ارسال کرده‌ایم پاک کنید. ما بدون هیچ چشم داشتی وجه پرداختی بابت آن را به شما باز خواهیم گرداند. ممکن است محصولی که شما قصد دریافت وجه پرداختی بابت آن را دارید به دلايل زیر بوده باشد؛

    • برای شما کاربردي نبوده
    • چیزی از آن یاد نگرفته‌اید
    • از نظر شما ارزش پرداخت آن مبلغ را نداشته است
    • اصلاً از خرید آن پشیمان شده اید و دیگر آن محصول را نمی خواهید
  • ما همه دلایل شما را قبول داریم و سند برای ما تنها گفتار شما می باشد.